17.3.2013

שימוש נכון בתמונות בבלוג

טיפ לכתיבת פוסט בבלוג: תוסיפו תמונות גדולות, איכותיות, שמצולמות מכל הלב, וערוכות היטב.
זהו. זאת לא כל התורה, אבל זה חוק בסיסי.

הבלוג עבר דירה - ניתן להמשיך לקרא את הפוסט פה

12 תגובות:

  1. אני מסכימה לכל מילה, יונית.
    נכון שאני באה מהתחום הויזואלי, אבל קשה לי לדמיין רשומה בלי תמונות. אם התמונות גדולות וטובות, כמו שהגדרת זה מאוד מקפיץ את הרשומה וכייף מאוד לקרוא אותה.

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא בגלל שאני לא באה מהתחום הויזואלי, ומבחינתי זה משהו שהוא לא כל כך ברור לי, אנימבינה את הצורך בתמונות גדולות. אני מרגישה כשהתמונה יפה, אבל לא יכולה להסביר את זה. יודעת מה לי כיף לקרא ואיך כיף לי לקרא (חוית הקריאה אגב מתפרת פלאים כשמדובר בטאבלטים), וגם אני יודעת מה כתוב במאמרים אודות הויז'ואל...

      מחק
  2. תודה.
    אני בבעיה בעניין הזה, בגלל שבוורדפרס, כדי שהעמוד הראשי יקלוט את התמונה, היא צריכה להיות קטנה וממוקמת לשמאל.. (אצלי באתר)

    השבמחק
    תשובות
    1. תבדקי מול המתכנת שלך, גם הבלוג האישי שלי הוא וורדפרס וזה לא ככה. גם בלוגים אחרים שאני מכירה יכולים לפזרף היכן שהם רוצים את התמונה. תבדקי בעריכה.

      מחק
  3. תודה על הטיפים,יונית. כרגיל,תמיד כיף לקרוא ולהקשיב למה שיש לך להגיד.(גם אם את רחוקה..)

    השבמחק
  4. מסכימה איתך במאת האחוזים. מה שמשאיר אותי בבלוג זה התמונות. בעיקר בבלוגים של אוכל, יש לי הנחה שמי שיוצא לו תמונות איכותיות בהכרח המתכונים שלו מוצלחים. אני יודעת שזו הנחה קצת שגויה אבל זו האמת ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אהבתי את ההנחה שלך, אבל זה מאוד יפה לקרא. יש בזה משהו האמת. מזכיר לי עוגת שוקולד יומולדת שאחותי פעם הכינה לי, הכל נשרף, חוץ מהבסיס, חתכנו את השרוף, השארנו את הבסיס ומילאנו בקצפת וסוכריות - העיקר שיהיה יפה. היה טעים וחוסל :)

      מחק

אשמח לקרא מה דעתכם על פוסט זה. יונית צוק.