3.6.2013

איך מתחילים לכתוב בלוג?

לאחרונה אני מקבלת פניות בפיסבוק של אנשים שונים שפשוט מעונינים לכתוב בלוג.
אני מאוד שמחה על ההתעוררות הזאת. לפתוח בלוג זה מאוד פשוט וקל, ואפילו מהנה, אבל כדי שהבלוג "יחזיק מים" צריך לחשוב ולענות על מספר שאלות.
המענה על השאלות הינו חשוב, מכיוון והוא עושה סדר ומכוון מטרה. נכון, לפני מספר שנים, כשעולם הבלוגים התחיל לפרוח, הרבה בלוגריות פשוט פתחו את הבלוג שלהן ביום בהיר אחד, בלי יותר מדי מחשבה מקדימה. אבל היום, לאחר שהבלוגריות כבר עברו כברת דרך, והבלוגים נהפכו לענין של ממש, כדאי לחשוב ולהכין "תכנית פעולה" לבלוג.
מענה על השאלות יכול לכוון את הבלוגרית החדשה, לעבר זיקוק המחשבה אודות פתיחת הבלוג.



6 תגובות:

  1. יופי של בלוג תתחדשי, שמחה לשתף את המאמר בדף הפייסבוק שלי.
    אישית הייתי ממליצה להגדיל את הפונט של הכתב, מאד קטן ומקשה על הקריאה, כדאי גם להוסיף קצת תמונות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. אשמח לשיתוף. מערכו שינוים בבלוג, ביניהם הפונט ותמונה. תודה!

      מחק
  2. הדף נראה מצוין והמאמר חשוב.
    מין א'-ב' שצריך להכנס לספר התורה של הבלוגים.
    מחכה לעוד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. אכן מידע נוסף על הבלוגים מתעדכן בערך אחת לשבוע. אשמח אם תוכלי להרשם לקבלת התראות על פוסט חדש במייל או בעמוד הפיסבוק של הבלוג. תודה

      מחק
  3. פוסט מעולה שעושה לי קצת סדר בראש.
    מחכה מ-א-ו-ד לפוסט ההמשך- תודה!

    השבמחק

אשמח לקרא מה דעתכם על פוסט זה. יונית צוק.