3.9.2013

דרכים להפיץ בלוג עצמאי

לוחצים אותי לפינה, כל מה שרציתי זה עוד יומיים שלשה לסיים את הפוסט הזה, אבל, נו, הקהל לוחץ. רוצה לדעת ע-כ-ש-י-ו איך מקדמים את הבלוג, במידה והוא עצמאי ואין את הפורטל מאחוריו כרשת בטחון להפצה. 
אז קודם כל - שנה טובה :) לא אכחיש, נעים לי הלחץ הזה, זה אומר שהתכנים שאני מעבירה פה עושים את העבודה שלהם היטב, וזה משמח אותי. בקרוב, אני מתכננת להעמיק את התכנים בצורות שונות ומגוונות, שווה לעקוב. (האמת שמדגדג לי כבר עכשיו, אבל אני עדיין בתהליך של למידה מקוונת של שלושה קורסים מתקדמים בתחום המדיה החברתית על גווניה השונים)


הבלוג עבר דירה ולכן את המשך הפוסט ניתן לקרא פה

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

2 תגובות:

  1. רשומה נהדרת- אינפורמטיבית ומאד עוזרת. את הטיפ שלך בזמנו, לגבי כותרות לבלוג- אני כבר מיישמת, מקווה לקחת גם מכאן צידה לדרך. תודה על הפרגון!
    שנה טובה.

    השבמחק
  2. תודה רבה, ידעתי שממך יבוא העזר (אני המלצתי לאיילת לחפש אצלך)!

    עוד טיפ: לחפש בכלי מילות המפתח של גוגל מילות מפתח רלבנטיות, ולשלב אותן ברשומות. כך שמי שמחפש אותן, ימצא את הבלוג שלך.

    שנה טובה,
    יעל

    השבמחק

אשמח לקרא מה דעתכם על פוסט זה. יונית צוק.