7.8.2013

בלוג בפורטל או בלוג עצמאי


בלוג עצמאי או בלוג בפורטל, מה עדיף?

עדיפות זה משהו מאוד אישי, שבסופו של דבר מגיע לידי החלטה, בהתאם ליעדים ולמטרות של הבלוג. במקום מה עדיף, אני פשוט אמנה את היתרונות והחסרונות בכל פלטפורמה, ולחסרונות אנסה לתת מענה פרקטי.

לאחרונה ניתן להרגיש בזליגה מפורטלים לבלוגים עצמאים. במיוחד בתחום הלייף סטייל והאמנות השימושית.
כמו הבלוג של סיגל בן נון שעבר, בפוסט מאוד מרגש ויפה, מתפוז לבלוגר, הבלוג של אילת, שעבר לאחרונה גם ,לאחר ארבע שנים, מתפוז לבלוגר, הבלוג של דנה ישראלי, שעבר מתפוז לעצמאי ועוד אחרים
.

4 תגובות:

  1. תודה על פוסט מלמד ומושקע. מזדהה עם התאור שלך לגבי היתרון של חיבור לפורומים בנושא הבלוג , זה מה שהניע אותי לפתוח את הבלוג באופן ״טבעי״ בתפוז. לגבי קידום בפורטל, פחות הרגשתי בתפוז. בחירת העורך פה ושם וזהו.
    ועוד הרמה להנחתה....האם את רואה בלוג בבלוגר כעצמאי? אם מחר גוגל סוגרים את בלוגר, כמו למשל שהם סגרו את הרידר, הלך הבלוג....
    שוב תודה:)
    ליאת

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא חושבת שיסגרו את בלוגר כל כך מהר... בארה"ב המון בלוגים מבוססים בלוגר, ועל כן אני חושבת שזה לא יקרה כל כך מהר, אם בכלל. אני ממליצה, בכל מקרה, לעשות תמיד גיבוי של הפוסטים. פוסטים אישיים שלי מהבלוג האישי נמצאים באלבום תמונות שהדפסתי, כי רציתי שהם ישמרו תמיד. המלצה.

      מחק
  2. תודה על הרשומה המקיפה.
    בתור מישהי שיש לה כמה בלוגים בתפוז, אני חושבת שכדאי לבלוגרים אישיים להיות בפורטל, שם יהנו מיתרונות הקהילה והקידום אותם ציינת.
    לעומת זאת, בלוגים עסקיים כדאי להם להיות עצמאיים, שם יהנו מדומיין ששמו כשם העסק, ומעיצוב רציני שמתאים לבלוגים עסקיים (העיצוב בתפוז מקושקש לחלוטין בעיני).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שקראת והגבת. אני מסכימה איתך, ועם זאת, בלוגים אישיים, שירצו להיות עצמאים , מומלץ להתחיל בפורטל, ואם ירגישו שיש להם כבר מספיק קהילה של קוראים, אולי יהיה להם יותר טוב לצאת לבלוג עצמאי לאחר מכן.

      מחק

אשמח לקרא מה דעתכם על פוסט זה. יונית צוק.