27.8.2013

טיפים שעוזרים לכתיבת פוסט

נתחיל בהערה - כתבתי את הפוסט הזה בחדווה ובשמחה. ואחרי שקראתי אותו לפני פרסום, הבנתי שיש פה כמה המלצות ולינקים שעלולים לגזול זמן יקר מזמנכם. קחו שתיה, משהו לנשנש, ותתחילו לחפור בלינקים. מבטיחה לכם הנאה!

ולעניננו, אהבת כתיבה וכו, גם בתיכון היתי מעולה בהבעה בכתב, בספרות,  בלשון וכל הנושאים התחביריים. (מתמטיקה לעומת זאת, אוי ואבוי...) ידעתי להסביר את עצמי, בלעתי ספרים (עד היום), ובאופן כללי, היתי הדוברת בע"פ ובכתב של כל מי שרק רצה. בהמשך, לאחר התואר הראשון שלי, הלכתי ללמוד קופירייטינג בבצפר, זאת הרי היתה רק הגושפנקא למי שאני (בין היתר). 
נתקלתי בבלוג הזה, והחלטתי , להיום, לתרגם ולהוסיף קצת משלי לטיפים שכתובים בפוסט. הם טיפים טובים, קצרים ונכונים גם למי שכותבת בלוג. מכיוון והפוסט הקודם, שדיבר על 5 סוגים של כותרות שמושכות את העין קיבלו הד נרחב, אני חושבת שההמשך הטבעי הוא הפוסט הנוכחי.

טיפים לכתיבת פוסט - עבר דירה לבלוג החדש שלי, ניתן להמשיך לקרא פה

4 תגובות:

  1. פוסט מצוין, ואני מוסיפה עוד טיפ - תוסיפו קישורים!
    אם אתן מתייחסות לפוסטים קודמים שלכן, לדף הפייסבוק שלכן, לאתרים אחרים - שימו לינק. כביכול טריוויאלי, אבל אני נתקלת בכל כך הרבה מקרים שבלוגרים שוכחים לעשות את זה...

    השבמחק
  2. רחלי נכון!!! את כל כך צודקת! תודה

    השבמחק
  3. תודה על ההמלצה יונית,
    רק ייגמר פה החופש האינסופי הזה ואני חוזרת לבלוג הזנוח שלי:)

    שנה טובה :)

    השבמחק

אשמח לקרא מה דעתכם על פוסט זה. יונית צוק.