11.11.2012

אז מה הסיפור שלך צוקי?

לפני כמה ימים שאלו את בעלי מה אני עושה. והוא אמר להם שאני כל היום בפיסבוק. משום מה כולם צחקו, נראה להם שזה מאוד משעשע לעבוד בפיסבוק כל היום. אבל מי שמבין עד כמה עמוקה החשיבות של פיסבוק מבין שלעבוד בפיסבוק זאת עבודה מלאה.  מאתגרת, חכמה, יפה ופותחת עולמות וקשרים.

שבוע שעבר,  ראיינתי בלוגרית מאוד מוערכת ודיברנו על כך שהבלוג הוא בעצם הלב, היומן האישי (גם אם זה מקום לספר על אמנות או יצירה או השראה, זה עדין יומן) ואילו הפיסבוק הוא כלי שיווק נפלא. אדיר. חכם. גאוני.

הבלוג עבר דירה - מוזמנות להמשיך ולקרא את הפוסט פה

2 תגובות:

  1. אהבתי את הפוסט! דיבר אלי מאד! ובכלל - איך לא ידעתי על הבלוג שלך?? קדימה לפייס! הלייק שלי מובטח ::))

    השבמחק
  2. הפוסט העלה חיוך על פניי, הפוסט הקודם שלך גם הוא, מזדהה עם כל מילה... בימים אלו אני עובדת על מערך שיעור, אני אשכרה עומדת להרצות בקורס סטיילינג על בלוגים ככלי לשיווק ומיתוג (אני?!) והפוסטים שלך רק חיזקו עבורי את מה שכתבתי! תודה, יש לך בלוג מצויין!

    השבמחק

אשמח לקרא מה דעתכם על פוסט זה. יונית צוק.