29.10.2012

שיווק על מקלדת אחת

הרשת בוערת,
הבלוגים תופסים תאוצה,
כל מה שנותר היום לעשות עם העיתונות המודפסת זה למצא דג ולעטוף אותו.
טוב, זה לא כזה נכון, 
מחקרים מראים שעיתוני הנישה, המגזינים דווקא פורחים יחסית,
הבעיה היא עם העיתונות הכתובה היומיומית.





6 תגובות:

  1. מחזקת כל מילה - על הבלוגרים , לדעתי, מוטלת האחריות לברור ולבחור ולהחליט מה מתאים ומה לא. בתחילת דרכי כבלוגרית מאוד החמיא לי כל ההזמנות והמתנות והמוניות שנשלחו לאסוף אותי מהבית. היום אני בוררת בקפידה ובפינצטה עם מי אני עובדת ועל מה אני כותבת.
    ושמחה לגלות את הבלוג שלך

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מירב, תודה על התגובה:)
      אני מסכימה איתך, גם אני כבלוגרית מתחילה כל כך נהניתי מהחיזור של מותגים שונים לשלח אלי דברים, ואז כשקיבלתי מסיר איפור (זה היה הדבר הראשון שקיבלתי) הבנתי שאני בבעיה רצינית, כי לא היה לי מה לאמר, כלל...אז כתבתי את האמת, שהוא נראה יפה, וזהו... ואז סיננתי הרבה דברים הזוים, וגם סתם דברים משעממים.

      מחק
  2. מכיוון שאני לא מקבלת הצעות כאלה (ולו קיבלתי אני חושבת שהייתי דוחה אתן ממילא) זה היה מאוד מעניין!

    השבמחק
  3. בתחילה כשראיתי חברות מוזמנות להשקות וכו', מועמסות בשלל מתנות זה היה נראה לי די מגניב...יכולה להגיד שאחרי פעם אחת שהוזמנתי להשקת מוצר (שדווקא די דיבר אל ליבי במובן מסויים) - הקושי לכתוב עליו ו"למכור" אותו כ"כ העיק עליי זמאז אני כבר מדירה רגליי מכל מיני הזמנות שכאלו-מעדיפה תמיד להמליץ על מוצר ששילמתי עליו ואני מאמינה בו או על אמנים שאני ממש מעריכה וחושבת שמגיע להם.

    השבמחק
  4. פוסט חשוב ומאיר עיניים. תודה

    השבמחק
  5. איך זה שגם אני אף פעם לא מקבלת הזמנות?? :)
    אהבתי מה שכתבת!

    השבמחק

אשמח לקרא מה דעתכם על פוסט זה. יונית צוק.