15.10.2012

ראיון בלוג כלות אורבניות



קצת קשה לכתוב את הראיונות עם הבלוגריות מבלי לספר על התזה, על המחקר של הבלוגים ועל שאלת המחקר.
אני חושבת שאם היתי מסמנת היכן הבלוגים יושבים בדיוק ביחס לשאלת המחקר, אז היה לי יותר ברור וגם לקוראים. בעצם, לי מאוד ברור מה אני מחפשת, ה"בעיה" היא שכל הזמן הבלוגריות שאותן אני פוגשת,
מרחיבות לי את יריעת המחקר עוד ועוד, עד שלפי דעתי, אני אצטרך לעבור לדוקטורט.
הפעם, ראיינתי את הבלוג הידוע והמוערך לעילא ולעילא "כלות אורבניות".
היה לי ממש , אבל ממש קשה לא לחבק את הדר וטל, אחרי כל פרט ופרט שהן סיפרו לי אודות הבלוג,
כי הן מגשימות חלום של כל כך הרבה בלוגריות – לעבוד בבלוג שלהן.
ניחא, עובדות בבלוג שלהן. הן פשוט עושות את זה ט-ו-ב!! ומרתק ויפה, הווווווווווווו כל כך יפה.
שלפעמים, כל מה שאני רוצה זה רק להתחתן שוב, (עם אותו חתן) כדי שאולי אני גם אהיה כלה אורבנית.
כמובן, שתוך כדי השיחה, היתי חיבת להתפרץ ולהגיד "טוב, יש לי מה להגיד על זה, נדבר על זה אחרי הראיון"
כי פשוט היתי חיבת לחזק את ידן ולהגיד להן :"תראו, אני קוראת מאמרים נורא חשובים (כן, נגיד), והם אומרים בעצם את מה שאתן עושות, מבלי לקרא אף מאמר. אתן פשוט חיות את המדיום, ומבינות אותו, ופועלות בו בצורה כל כך מקצועית, חכמה, נכונה, אתן פשוט חיות בלוגים מדהימות". טוב, די עלי.
הנה, בלוג החתונות הראשון בארץ, ולו בכדי.
הבלוג כלות אורבניות:ל העתיד).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח לקרא מה דעתכם על פוסט זה. יונית צוק.